شرکت موظف است ضمن اینکه عملکرد مغزافزار خود را به دقت مورد سنجش قرار دهد، امکانات و ابزارهای نرم افزاری خود را نیز بهبود بخشد تا برآیند این دو فعالیت، کیفیت مجموعه را تضمین نماید. در شش ماهه اول سال 1396 نیز یکی از فعالیتهای انجام شده در شرکت، تکمیل و توسعه سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان در بستر MS-CRM بوده است.

مزایای CRM
تب 1
دسترسی برخط به گزارش ها و داشبوردهای مدیریتی مرتبط با حوزه های فعالیت خود
تب 2
امکان ارائه از طریق بسترهایی غیر از تلفن به تماس گیرندگان و سازمانهای طرف قرارداد.
تب 3
ارجاع خودکار موارد به لایه های بعدی پشتیبانی، به جای ارجاع از طریق تماس تلفنی (پرتال)
تب 4
سهولت ارتباطات و کاهش زمان اتلاف شده ناشی از تعاملات تلفنی و کاهش اشتباهات کاربری
تب 5
امکان ردیابی موضوع و پرونده در حال پیگیری