بانکآشنا:
پروژه ی بانکآشنا ایدهی نوینی از جانب بانک اقتصاد نوین بود و نمونه مشابه آن، در میان سایر بانکها وجود ندارد. لذا تیمی متشکل از مدیریت توسعه محصولات و خدمات بانک اقتصاد نوین و کارشناسان شرکت، طرحی با عنوان پیشخوان خدمات بانکی را به صورت کاملاً محرمانه تهیه نموده و در خرداد ماه سال 1393 در اختیار مدیرعامل بانک اقتصاد نوین قرار دادند. ذینفعان در طرح مذکور، مشتریان بانک و مرکز ارتباطات سلام مهر وقت معرفی شدند. تیم مذکور اقدام به مهیا نمودن الزامات و پیادهسازی طرح اشاره شده (از جمله الزامات نرمافزاری، ارتباطی، امنیتی، فرآیندها و سناریوهای پاسخگویی، تجهیزات مورد نیاز) به اتفاق تیمهای متعدد نموده و پروژه با عنوان بانکآشنا وارد مرحله پایلوت شد. در مرحلهی آزمایشی، تماسگیرندگان این پروژه، کارکنان بانک اقتصاد نوین بودند. در این مرحله اشکالات و نواقص موجود برطرف گردید و این پروژه با حضور مدیرعامل بانک اقتصاد نوین و هیات همراه و مدیر سازمان محیط زیست با عنوان «شعبه سبز» افتتاح گردید.