از مزیتهای مهم مرکز ارتباطات آوای سلام مهر نوین، ضبط مکالمات بهصورت online است که مسئولین
گروهها و مسئول آمار و اطلاعات، از طریق شنود مداوم مکالمه کارشناسان و بررسی همزمان گزارش های
نرمافزارهای CRM و Mitel، کیفیت تماسهای مرکز را کنترل و تضمین می نمایند.

گزارشهای استخراج شده و مورد بررسی قرارگرفته
تب 1
کنترل مداوم فرآیندهای اجرایی مرکز و بهبود مستمر
.
تب 2
کنترل دقت و صحت پاسخگویی
تب 3
برنامه ریزی آموزشهای تخصصی و آموزشهای مختص مراکز تماس با توجه به نیازهای برآوردشده
تب 4
برقراری تناسب تعداد تماس با تعداد کارشناسان به نحوی که بیش از 95% تماسهای وارده مرکز، در زمان انتظار کمتر از 10 ثانیه پاسخ داده شوند.