ویژگی های پروژه

پشتیبانی همکاران واحدهای ستادی

پاسخگویی به سوالات و حل مشکلات همکاران شعب بانک اقتصاد نوین

پشتیبانی مشتریان بانک

پاسخگویی به سوالات و حل مشکلات مشتریان شعب بانک اقتصاد نوین

مهارت ها و تکنولوژی ها

شرکت سلام مهر با داشتن آخرین فناوری های روز دنیا در خصوص CRM و کارشناسان خبره همچنین با دسترسی به پایگاه داده های مشتریان بانک اقتصادنوین با تهیه و تدوین گزارش های داده کاوی آن ، در خصوص خدمات و پاسخگویی و ارتباط با شعب و مشتریان بانک در راستای بهبود و توسعه عملکردی به این بانک خدمات شایانی ارائه نموده است.

پاسخگویی
رضایت مشتریان
کنترل کیفیت
توسعه و بازاریابی
نظرسنجی
0
روز کار
0
متخصص
0
جوایز
0
پاسخگویی در روز

سایر اطلاعات

ارائه مشاوره تخصصی به همکاران ستادی بانک و مشتریان عادی و استفاده کنندگان از خدمات بانک اقتصاد نوین در خصوص :

  • بانکداری اینترنتی از قبیل : اینترنت بانک، اینترنت بانک کارتابلی، دریافت شماره شبا، سامانه نماچک، استعلام و پرداخت قبوض، هدمات اینترنتی بانک و …
  • سامانه های موبایلی : از قبیل همراه بانک ، اینترنت بانک همراه ، SMS بانک ، نحوه فعالسازی رمز پویا و ….
  • کارتهای بانک از قبیل : کارت هدیه ، کارت نقدی ، بن کارت ، کارت اعتباری ، کارت مجازی و …
  • سایر خدمات از قیبل : سفارش کارت هدیه ، نرم افزارهای تولید فایل ساتنا وپایای گروهی ، تلفن بانک ، پیگیری مغایرت ها و …